 | Навчально-методичні матеріали до Модельної навчальної програми для першого класу – Львів: ЛМГО «Центр освітньої політики», 2017.
33 щотижневі брошури на допомогу вчителям перших класів, що здійснювали пілотування Модельної навчальної програми для 1-го класу, розробленої учасниками проекту «Нова українська школа» під керівництвом Р. Шияна.
У «Навчально-методичних матеріалах» використано ідеї регіональних тренерських груп і вчительських спільнот з різних областей України. |
 | Барви навчання. Модельні рішення у сфері методичних інновацій - PSPiA KLANZA, Lublin, 2015
Публікацію створено в рамках проекту "Транскордонний методичний центр", який спільно виконували Польське товариство педагогів й аніматорів КЛАНЗА та ЛМГО "Центр освітньої політики". Проект фінансувався Європейським Союзом у рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2007-2013.
До видання увійшли деякі приклади дидактичних ігор, вправ та матеріалів, з якими мали змогу ознайомитися під час проекту українські та польські вчителі. Видання двомовне. |
 | Фінансування системи освіти у Львівській області. Результати
дослідження. – Львів: ЛМГО «Центр освітньої політики», 2010. – 46 с.
Автори: Гурей Галина, Коцовська Олександра, Хобзей Павло.
За експертної підтримки Мархлевського Войцеха.
Документ підготовлено в рамках проекту № 41852 «Дослідження системи
фінансування шкільної освіти у Львівській області» за підтримки
Міжнародного фонду «Відродження». |
 | Самооцінювання роботи школи. Порадник. – вид.2, перероб. і доп. –
Львів: Інститут політичних технологій, Центр освітньої політики, 2004. –
106 с. |
 | Вінниченко О., Мудрий М., Пастушенко Р., Сирота Р. Концепція та
структура єдиного курсу історії в 12-річній середній школі: "Львівська
ініціатива". – Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, ЛОІППО, ЛМГО "Центр
освітньої політики", 2004. – 212 с. |
 | Моделі гармонізації національних і міжнародних стандартів освіти у
контексті Болонського процесу. Матеріали міжнародного семінару 27-28
травня 2004 р. – Львів: Літопис, 2004. – 112 с. |
| Ірена Дзєжґовська, Мірелля Наврот. Школа, яка керує знаннями. – Львів:
Центр освітньої політики, 2004. – 225 с. |